Monday 20 June 2016

hari ini dalam sejarah

Salam sejahtera


Macam tak percayakan sudah masuk pertengahan bulan Ramadhan.kuih kuih yg kawan oder dah 70% siap.Baju utk sendiri baru 10% .Tahun ini kuih raya saya banyak.sapa nak makan kuih raya mehlee,datang rumah.Tahun ini adalah bermakna bagi saya.nak tau....kuih raya saya buat sendiri.baju saya buat sendiri....emmmm




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Saya ada juga membuat tempahan .siapa yang tidak dapat membuat kuih,dengan kesebokan masa bolehla tempah degan saya.

kuih yang saya buat:
                                Bangkit cheess
                                Bangkit oreo
                                Bangkit nestum
                                Bangkit kelapa
                                Tat nenas red velvet
                                Red vellet cookiss
                                Semperit susu
                                Kuih kapit coklet
                                kuih kapit kacang
  
Nama syarikat         :mama ani Enteprise Sdn.Bhd 
no H/p(whatsaap)   :0105259078(has)
Emaill                     :Hasnimamaani@gmail.com
Blok                        :www Hasnighazali.blogspot.com.        

                         
                                 

No comments:

Post a Comment